Δευτέρα 27 Αυγούστου 2007

Φίλοι μου
Είμαι συλλέκτης έργων τέχνης, αντικών και παλαιών αντικειμένων αξίας, και για πολλά χρόνια συνδρομητής της Green Peace και των Πράσινων/Οικολόγων.
Η ελεύθερη γνώση και η σπουδή της Ιστορίας της Τέχνης όπως και της αισθητικής αντίληψης στην ελπιδοφόρα δεκαετία του 70, το αντι-Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, τα ταξίδια στην Ευρώπη και την Ανατολή μου έδειξαν το δρόμο.
Μετά από τα τελευταία γεγονότα αποφάσισα να συμμετάσχω στο κίνημα των Πράσινων/Οικολόγων και να συμπράξω με τους ομοϊδεάτες μου στην εφαρμογή των ιδεών που μου κληροδοτήθηκαν από τη γενετική μου μνήμη και το «ιδιαίτερο» παρελθόν μου.
Διατηρώντας την αισιοδοξία που μου εμφύσησε ο αρχαίος φιλόσοφος Επίκουρος θα προσπαθήσω με τη βοήθεια σας να προτείνω ιδέες και σχεδιασμούς για τη λύση των ζωτικών προβλημάτων της νεοελληνικής κοινωνίας.
Σ’ αυτές τις εκλογές ζητώ να δυναμώσετε το κόμμα των Πράσινων/Οικολόγων με την πεποίθηση ότι «τίποτε δεν είναι αδύνατον».
Ναι, το αδύνατο είναι εφικτό, αλλά είναι λίγοι αυτοί που μπορούν να το φτάσουν.
Φανταστείτε ότι αυτός ο κόσμος θα ήταν πολύ χειρότερος αν δεν υπήρχαν αυτοί που τόλμησαν αυτό που στην εποχή τους θεωρούνταν ανέφικτο. Στη σημερινή εποχή η λύση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο πλανήτης μας θεωρείται από τους περισσότερους χαμένη υπόθεση. Εμείς πιστεύουμε ότι αν σας πείσουμε να μην πετάξετε την ψήφο σας για μία ακόμη φορά στα παραδοσιακά κόμματα και να ενωθείτε μαζί μας, θα δούμε όλοι θαύματα.
Στην καθημερινή πολιτική σκηνή εμφανίζονται οι ανάξιοι κομματικοί μηχανισμοί και οι εκπρόσωποί τους που με θράσος αποποιούνται κάθε ευθύνη ενώ κυβερνούν από πάντα αυτή τη χώρα. Τους δώσαμε πολλές ευκαιρίες – δεν θα τους δώσουμε και άλλη. Καιρός είναι να τους παραμερίσουμε γιατί το μόνο που κατάφεραν είναι καταστροφή: κατέστρεψαν το κλίμα και υποβίβασαν την ποιότητα της ζωής μας μετατρέποντας την σε λογιστικό δείκτη που μετρά τα κέρδη της Πυραμιδικής Ολιγαρχίας.
Ο σύγχρονος Έλληνας με την «υπνωτισμένη» αισθητική αντίληψη και την αδυναμία να εκλογικεύσει και να περιεργαστεί την καθημερινότητα του με βάση τις βασικές φιλοσοφικές αρχές και θρησκευτικές παρεναίσεις, αρνείται να υποστηρίξει ή να συνταχτεί μ’ εμάς και να μας εμπιστευτεί ενώ είναι πασιφανές ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος παρά μόνο ο οικολογικός.
Viosakis και αναμενω τα σχολια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: